Hmm....

Borde man sätta på några koppar kaffe kanske?
Sitter här i väntan på att syster yster ska sluta sin praktik, hon slutar nämligen 21.00 (jobbigt?)
Visserligen så börjar hon 14.00 på dagarna satt hon kan ju sova ut på mornarna iallafall. Kan iochförsig sätta 1000 spänn på att hon går upp vid 8-9 tiden varje morgon ändå.. Knas. Tänkte iallafall dra över till henne en sväng när hon kommit hem, känner att jag måste gå nånstans. Blir galen av att sitta inne just nu.. Vad det beror på har jag däremot ingen aning om. Brukar tycka att det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt någongång ibland såhär,
men idag verkar det inte den viljan ge med sig.

Lika bra att jag då drar dit och rensar huvudet av mig så att jag inte får någon sådan noll-kontroll period ikväll och börjar halka ur banan rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0