Skönhetssömn aavissT

Typiskt! Jag har inte sovit en blund sedan 2.30 inatt ungefär,
vaknade av att jag panikkliade i ögonen och sedan kände jag dessa två
rackarns ögon svullna upp fortare än vad jag orkade resa på mig och försöka förhindra..
Ställde mig tillsist upp, kollade mig i spegeln och insåg vilken jävla
sömnlös paniknatt jag skulle få, kl var 2.34.
Sedan dess har jag varit vaken och försökt få ner svullnaden men icke sa nicke.
Och nu är kl 9.00. Måste egentligen åka nu mot skolan, har ju prov och allt
men håller tummarna om att min lärare går med på att jag får göra provet på
eftermiddagen istället,
hoppas hon förstår.

Folk brukar ju prata om tur i oturen men håll i er, Frida brings the otur i turen!

Imorgon banne mig ska jag gå till doktorn och fixa recept,
sedan ladda upp massa skit hemma så jag kan bli av med detta helvete någongång

Skulle byta denna allergiskit mot allt i världen... villig?

PS: Amanda sover nog också den lustigkurren, börjar 9.55 och kl är 9.15
kanske borde ringa och väcka stackarn.. förstår inte hur vissa människor bara kan
sova hela tiden, jag menar det är ju underbart skönt att få vara vaken hela natten
och tvistas med allergi, alla tiders! Hmmm.....
Menmen, snäll som jag är ska jag nu plinga Amanda och ta reda på om hon sover
eller ej, känner på mig att jag har rätt och att hon ligger där i sin säng och
dreglar på sin osköna kudde... upp till bevis DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0