Tisdag

Jag börjar känna mig lite särbehandlad på denna satans bloggsida,
här sitter man och är den enda som inte kan sätta in bilder eller
fixa layouten så fin som jag har potential att göra,
går ju handel och allt, så jävla grym på det här med layouter!
Men vad ska man göra?! orkar inte skapa en ny blogg och hoppas
på det bästa, för att det bästa brukar resultera i otur i turen (?)

Idag har jag iallafall varit i plugget.
Egentligen skulle jag och Amanda ut och springa/gå/rulla/krypa
imorse men hennes säng är sjuk och tvingar oss att ligga kvar.
Får gottgöra mig själv senare istället.. Som nu, tänkte ut och steka,
månen lyser och vindarna värmer. Jag och Amanda ska ut och röra på några av våra
nyproducerade bilringar som hon tycker att det heter
och det gör det säkert enligt många, men alla måste ju hålla med om att valspäck låter mer retro och nasty och det bidrar till ökad motivation...
Låt tycka att jag är knäpp, men jag har mina dåliga sidor också må du tro :D
Liksom alla andra valar här i landet...

Redovisningen idag på kursen personlig försäljning gick igenom,
och jag vet att vi fått bra omdöme av Danne the lärare iallafall
så det är ju ett plus. Vet även om att vi fått minst en röst.
Det är mycket jag vet!

Så mycket mer har inte hänt idag förutom ringpling till Coopan
och fastställt praktikplats också, så duktig.

Nu blir det utgång och späckförbränning (förhoppningsvis?)
Får väl även hoppas att införingen av bildobjekt rullar när jag är tillbaka,
kan ju hänt något magiskt på några timmar vem vet, värt ett försök!
Skulle det gå åt pipsvängen så får väl det ändå inte bli till min undergång..

So what, I'm still a rockstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0