virrpannan själv


...Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu
och då är ju frågan vad fan jag ens ska skriva för
Och det vet jag ju inte riktigt heller varför jag ska..
Jag vet tydligen inte så värst mycket idag.. vad ovanligt,
jag brukar alltid vara den som vet saker, ofta för mycket också
men idag är en dålig dag. En dålig torsdag ...
inte för att torsdagar brukar vara så bra men denna är ju
faktiskt lite av dem som har fallit ner lite i utkanten av dem
som kan vara lite sådär mellanbra.. Jadu, jag vet inte.

Ingen idé att fråga mig om någonting idag,
lika bra att säga upp mig från verkligheten,
lägga mig i sängen och överge mig till drömmarna, dem vill ha mig
Det lät ju faktiskt inte så fel när man sa det på det viset
tror nog att det blir nästa event för mig, dock inte lika spännande uppdrag
som typ Bond har med hans äventyr till liv men mysigt värre iallafall

Kan ju alltid låtsas att det kommer någon gangster som försöker mörda mig,
( alltid trevligt att bli lite lagom uppskattad sådär)
men för att jag sedan visar vart bordet ska stå och han flyger ut genom fönstret
eller dylikt, att leka lite sådär svårfångad i början sägs ju vara rena kanonknepet!
Kanske man kan gå på dejt efter hans besök på sjukan sedan fönsterflygningen..
jag menar, kom igen nu tomtar, det är ju inte alla som får dejta en gangster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0