Välkommen tillbaka Frida von lathund!

Back to reality

nu har jag haft min onödiga latkväll i min fantasivärld och
tänkt på allt annat än på det som behövs,
dragit ut på tiden med Amanda bredvid mig.
Och nu sitter jag här. Dags att vakna, jag har prov imorgon.
Nu tar jag den tid som är över till att plugga. Det är så smart drag av mig,
säkert kort att lägga. Kommer antagligen att se tomtar framför mig imorgonbitti på provet
och det gör ju inte direkt saken bättre.

Ibland blir jag överväldigad av mig själv och mina tankar som aldrig verkar vakna upp från drömmarna hur mycket jag än tvingar på mig själv
och sedan blir jag besviken för att jag såklart failar med vad jag vill åstadkomma..
Gäller inte bara skolan såklart, nej duktiga Frida lyckas med det mesta här i livet, grattis!
Nästa steg blir iallafall att försöka leva i nuet och inte i det förflutna
och framförallt inte i alla dessa drömmar

God morgon mig själv, välkommen till verkligheten

Den övriga tiden överlåter jag nu till Ekonomiboken,
trött som ett svin men som moraltanten säger,
jag har endast mig själv att skylla..

heeey life's tough, get a helmet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller fullkomligt med dig fidde! wake up sanfransisco!! :D nu blire morgongröt!

2008-09-24 @ 23:13:01
URL: http://pigfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0