känner mig så jävla arg just nu

känns som att så fort man visar känslor så får man ändå betala för det själv i slutändan


Hittade ett gammalt dokument där jag har skrivit:

"Hemligheten till överlevnad,
Hoppas aldrig på något. Tro aldrig på något. Lita aldrig på någon."


Kommer ihåg när jag verkligen gick efter det, och kände så. Det gick ju bra. såklart. jag visade ju inga känslor...Bra? Nej.
Men börjar ändå kännas jävligt aktuellt igen,

Träffade sen S och började visa känslor igen, tills jag insåg, till vilken fucking fördel då? Käftsmäll right there. tack som fan, de gick ju också bananas förstås.
Vad ska man behöva göra för att slippa bli sårad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0