Hallådär

Njurbäckeninflammation -  skitbra! typiskt att jag ska drabbas av allt... Menmen, får vänta och se om penicillinet börjar ta snart, så jag kan JOBBA!!!!! Behöver verkligen pengar nu. Inte nog med att det är jul snart och så vidare, så är det tonvis med saker jag måste köpa till mig själv också för att överleva den här vintern... Om man nu kan kalla det här vinter(?)

Den senaste perioden har varit ganska jobbig, mycket som pressar...
Men som sagt, vindarna vänder så det är bara att göra det bästa av kakan.

Vet inte vad jag ska skriva nu, vill inte gå in på detaljer om saker heller..
Däremot kan jag säga att livet på andra fronter går bra och det känns skönt att jag äntligen börjat se framåt, det som jag alltid vetat men aldrig handlat efter - att inte blicka tillbaka.

Får se hur det blir, man ska inte tänka på det alltför mycket heller. Just sieze the day


Nu vankas det någon god matbit och ett telefonsamtal, tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, Friddeliin! Vad är det som pressar dig????

Tell me!



2008-12-15 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0