Helgen

Fredag:

Helgen började med en förvirrad fredag, som vanligt? Ingen vet vad man ska göra och det kommer upp en rad olika alternativ, som vanligt kan jag och Amanda inte bestämma oss hur vi ska göra då vi alltid vill hinna med allting men det brukar ofta resultera i att vi inte hinner gå på ett enda alternativ så nu gick vi igenom med att vara med elin som vi lovat henne, vi drog hem till S och förkrökade.

Någon 22årig markus som dit och sedan drog vi till Jakan. Efter detta åker vi till min kusin Jonas i Kallhäll som jag faktiskt inte träffat på hundra år ungefär så det var ju roligt.. Där fanns det en och annan mupp som sa att jag var bitter och att han kände igen mig, tur att han inte kommer ihåg från vart bara (A)..Menmen. Utan att ha någon aning om vad han grundade det på gick jag vidare, sedan blev det hemfärd. Vi började gå mot kallhälls centrum men Jimmylain ringer och säger att hans kära vän Sonny gärna går med på att plocka upp mig och Amanda, vilket inte var såå soft egentligen eftersom att vi åkte åt fel håll och hamnade i viksjö, min buss flög förbi på andra sidan vägen och,

jag försökte ta till med mina superpowers och flyga över men antar att mina skills blivit mer eller mindre förlamade av vinet jag drack.. Iallafall..Efter mycket om och men kom vi hem till Amanda strax efter 4 och somnade lika snabbt som Karlsson på taket med en trasig propell. Morgonen till lördagen ska vi inte prata om, jag mådde inte alltför bra kort sagt.



Lördag:

Lördagen bjussade på lite variation faktiskt, inte nog med att jag spydde hela morgonen och var helt väck, så ringer jimmyboy mitt i allt mitt lidande och påstår att han och hans muppar kommer och hämtar oss inom en halvtimme och att vi skulle ut på sjön.. In my ass tänker jag och vinner en hel timme, Wieho!

Sedan var bara frågan hur man skulle hinna till Bro och hela fadderuttan inom en timme, jag var ju som sagt förlamad och sängbunden, men jag får en brilliant idé som alltid =D och ber Amanda kirra skjuts av sin far, vilket går igenom ;) Vi far och flänger och till slut är vi framme in the hood, stressigt som det alltid blir skyndar vi oss och drar mot Kungsängen igen.

Där drar vi ut med båten och det var ju ganska skönt, var väl ute i några timmar och sedan drog vi hem till A och byter om, Amanda väljer att inte följa med ut igen så jag drar ut till Jimms och sedan bär det av till race, mötte alla andra muppar på donken i Väsby och skojja inte att dom blev chockade av att se mig, men jag vet att dom älskar mig ändå :D

Kommer hem kl 3 och allt är frid och fröjd, somnar som kon i hagen och jag drömmer om en sjukt stor hund med fetaste kedjan runt halsen (?)
Men det är en annan femma som jag inte orkar dra upp nu men sjuk dröm var det allt...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0