Ons

Måste bara inleda med att jag känner mig så trevlig idag, vilket inte händer ofta. Iaf inte den här sköna känslan ;) Just keep rolling!

Idag har det varit en ganska skön dag trots allt..
Började med prov, dock inte lika kul menmen det gick igenom iallafall..
Sedan far jag hem till mange och lirade gh, då jag plötsligt insåg att han och jag är frånochmed nu kompanjoner som ska göra världsturné med en viss låt som heter turning japanise eller något sånt,
jag lyckades t.o.m spela den på medium och få 90% fyfan! Vem äger om inte jag? :D

Insåg även att det är farligt att hoppa in i jimmys bil, man hamnar alltid på något konstigt ställe mitt ute i skogen när man egentligen har lite smått bråttom hem.. Konstigt nog tycker folk att det är kul att göra mig sur,
och det håller jag med om, det är skitkul att göra folk sura på något sjukt vis..
Dock inte lika kul när det gäller mig själv bara



Imorgon på fredag blir det studentfirande :), men mer info om det inkommer senare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0