soft geek

Vilka problem det ska vara att logga in på denna ibland alltså..
Menmen. Fredagen blev helt ok, nationaldagen som det trots allt var och studentfirande var högst prioriterat, lyckades spara mina öl eftersom det var gratis alkohol där borta så nu har jag mina jävlar till godo på skolavslutningen =)

Idag bärde det av till lillsjön, och sedan hem till Sass' men som slutade med att vi flög över hem till Stavve ett gäng tomtar och kollade på matchen och dippade gurka ^^ Mysigt värre, en lugnare lördag har jag inte haft på länge så det va skönt med lite avkoppling för en gångs skull..Kvällen bjöd inte bara på mys utan  

under kvällens gång kom vi fram till lite saker som bl a lyder som följer;

1. Sassa är muppig & tror att hon är cool för att hon har glasögon

2. Eftersom att Sassa är maktgalen som hitler och hänger med Stalin känner jag mig ibland som en jude i hennes närhet

3. Elin fnittrar åt sig själv, alla i hennes omgivning, allt som rör sig, lyser eller låter, allt egentligen. Skum liten rackare det där...

4. Fredde påminner om muums, på tal om muums så..

5. ..Skummet i mumsmums är inte gott, endast chokladen

6. Man lär sig nya saker varje dag

7. Att käka gurka med dipp är överskattat!

8. Elin gillar att kissa i andras knän, nästa tur blir tobbes, watch out!

 
 
homosexuals are GAY! fred.


Kommentarer
Postat av: Sassa

HAHAHAHA! du är bra skön du! :d

2008-06-17 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0