elektronik lik

Blir crazy ibland på tv apparater m.m som alltid ska krångla sig även om man
kopplar i allt rätt och så.. dom lever sitt egna lilla liv och tror att dom kan
bestämma över en, när ska dessa aparater inse att dom är ägodelar istället för egna
lilla robotar.. galet!
Kom nyss hem från syrran, var och hjälpte henne med nya tvn.. Allt gick som smort
till en början, tills kanaljävlarna skulle in, "fann inga kanaler lalala"
skämtar du med mig tv jävel?! Vart bor vi, i rymden?!!?

Nog om den....

Har tillbringat hela gårdagen med att flytta direkt efter att jag vart hos läkaren,
dvs. alltså så från 12 på dagen ungefär och det sträckte sig till midnatt,
nog för att vi hade flyttat alla saker vid runt 3-4 tiden men sedan var det bara hem,
slängde i sig något i farten, fort skare gå! sen kuta över igen för att
hjälpa henne packa upp grejerna och rensa undan så man kunde gå därinne..
Ganska slitsamt och jag hade faktiskt tänkt ut att jag skulle ta ledigt från skolan
idag och hjälpa henne lite mer + plugga lite till prov osv som jag slängt på
hyllan.. Men det gjorde jag ju inte, nej jag vaknade 7.30 imorse och kunde inte
somna om så jag satte på kaffe och började fixa mig till skolan, sen visade det sig
såklart i skolan hur trött jag egentligen var, har gått runt som en zombie hela
dagen och pricken över i:et är ju att den aldrig tog slut heller, utan cigg också för den delen. Perfekt dag, helt klart.
Men inte ska jag klaga, det kunde ju alltid vart värre!

Helt slut i armar och ben, men det är skönt, älskar den känslan :D
då känns det som att man verkligen tränat och gjort någon nytta, det är nice!

Nu är jag sådär ganska lagom sliten i ögonen iallafall, sitter och försöker
hålla upp dom och se vad jag skriver, så jag borde väl sluta nu,
kan ju åtminstone avsluta med att Amanda fyller år på lördag! kul!

Helgen bringar PARTYYYY MODE
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0