Knas tisdag

Tis den 7/10 = Provdag.. Matteprov också, skitbra!
Gick åt pipsvängen må du veta, kunde dock ha pluggat så jävla mycket mer än vad
jag gjort men.. Man kan ju inte ändra på det som vart satt får ta tag i nästa
matteprov och lägga all krut & tid på det istället som kompensation på något
vänster..

Har även vart hos frissan i Rissne idag och faktiskt färgat håret brunt.
Belive it or not men så blev det iallafall.. Kan inte bestämma mig om det blev
bättre eller sämre, har inte orkat bry mig så mycket än.. kommer väl imorgon

Blev också skickad till sjuksystern i skolan av mentorn, ojoj bådar ej bra..
Hon ville tydligen prata med mig.. Antog att det var min frånvaro osv.
Och såklart har jag rätt, jag har varit borta mkt pga allergi osv så nu vill
hon ha hälsokontroll med mig och prata lite...kul. Inte så farligt iförsig
men jobbigt eftersom att jag vet att hon kommer börja prata om stress, ångest
och andra massa faktorer som jag inte vill prata om på något sätt.. Känns som
att hon sitter och manipulerar mig att tro att jag har dessa och börjar
prata om problem så hon kan skicka mig till soc eller liknande. Haha,
kanske lite överdrivet men orkar inte gå in på det.. Lite fjolligt också
för den delen men det har alltid varit så, vet inte riktigt vad det beror på...
Jag har så svårt att öppna mig så.

Inte nog med detta så inser jag att när jag varit på apoteket, ska hämta ut
lite recept (2 av 7 faktiskt... omg osjuk människa) så inser jag att dessa
kostar drygt 200 spänn, vafan, 2 st liksom..AV 7! Vill inte ens tänka på hur
mycket hela altet skulle kosta om jag skulle hämtat ut alla läkemedel som
jag faktiskt tänkte göra från början också innan jag ändrade mig, tur det. Sjukt.

Ganska knäpp dag och jag måste faktiskt plugga till ännu ett prov imorgon,
var hos läkaren när klarren gjorde Handels prov så tar igen det imorgon,
apbra då blir en av två kvar, one to go!

Som det låter så är inte mitt liv kring skolan det bästa just nu, ligger efter som
aldrig förr och bara låter det halka.. Måste ta mig i kragen nu,
save yourself!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0