You can freakying do it!


Jusste, jag må bara berätta att jag fick G på MatteB provet, motherfuckayeaah!!
Glad som ett luder! Var helt säker på att jag skulle få göra omprov på skiten
och det hade jag ingen lust med så gick runt och var lite pissigt förbannad
på mig själv i skolan igår, tills hon la resultatet framför mig, tog väl en
5 min innan jag ens vågade kolla på det men när jag väl gjort det så fanns det ingen återvändo, FIRAA FRIDA var det ända jag tänkte på :)
Har alltid hatat matte mer än livet själv och trott att jag är sämst på det så
det är väl inte så konstigt att jag trodde att jag ska faila när jag inte ens
hade pluggat något till det heller.
Kanske är bättre än vad jag trodde, ser man på! =)
Man lär sig ju faktiskt nya saker varje dag. Bevisat, Jag ÄR bra på
matte :D ..någelunda iallafall men det räcker för mig!

Nu är det bara rapport, redovisning kvar tills imorgon, ännu en prövning.
Har bestämt mig för att om jag hinner skriva en hel rapport och en hel jävla
redovisning tills imorgon så måste jag belöna mig själv med något, har inte
kommit på vad än bara.. Men det kommer.

Destination Plugg! so long!

Kom nyss på att jag ska vara klar med en till redovisning på turism tills
på torsdag också............ FAN!!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Oj vad mycket text, inga bilder!

2008-10-14 @ 13:31:13
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis :)

2008-10-14 @ 13:32:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: me myself and I

Haha, ja ibland blir det så.. Fakta om det där med insättning av bilder i min blogg finns med i en av alla lååååånga texter ^^ synd.

2008-10-14 @ 15:22:38
Postat av: me myself and I

alltså... Saken är den att det går bara inte ;o

2008-10-14 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0