Gårdagen

Mår förundransvärt bra idag, med tanke på feta karatefyllan igår
men det var nice, kul faktiskt och en jävligt bra fylla,
höll heela natten, så skare va!

stackars Amanda bara, haha!
Bjussar på hennes inlägg som hon fick för sig att skriva
när vi kommit hem igår efter mycket om och men,
där får man sig ett gott skratt samtidigt lite info om vad vi gjorde igår (y)
skitbra, nu blir det Kista en sväng .. Inte är man lat inte!


Amandas inlägg:

" Hwj hopp!! kom nyss hem" Skippade Kista
(bliev ladeelev fösrsen så måöte filip o adam
och mötte palle o sami..
drog och hömtade frida oxh sendan blev det ååöaneriong förm kvällebn ^^

DRICKAAAAAAAAAAAAAAA ooooohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

köpte hem lite dricka och började supoa hops Adam..
Stog på Övervvåninens plan på balkomenn och råkade kasta ut adams las
så fort utmed damsugaren och qviippps så var spilllet borta (uuuuups)
men iallafall.. dog toöö jakan och full som jag var (som ett svin)
kom jag onte in (förvånandsv'ärt(?)) träffa en fylleapa ocg sedan driogm
vi trill bussen.. dä r vi träffade Corro.. som jag kände tidigare sedan manges
studentskiva! skit kul vare, tills honn skulle hoppa av, då jävlar,
då mådde jag illa(elller det gjorde jag tidihgare oxå) menn hoppa av Caoor hjälpte
mig spy och ALDRIG mer AAAAAAALDRIG mer ska jga dricka vodkaredbull..
tredje gpngen gills sänger man.. och så blire.. aldirg mer!! fyfan!!
alla gånger jag druckit det han jga spytt som fan...
jag klarar det inte så enkeltm är det.. ENKELT..
nu siotter jag här meed FIlip o Frida o ska sova,, hoppas det går..
frå väll ta o h spy en gång till innan jag sover.. hahahah omg cp ja är -.- "


världsbäst stavning :D ENJOY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0