Godmorgon cpapooor

Yo!
nejmen titta, detta är första gången när jag loggat in på min dator det faktiskt fungerar att lägga in bildr osv. Redan!!
Bara för det har jag inte direkt någon bild jag känner behov av att lägga in såklart, tyyyypiskt ....
meenmen jag får väl bara ta någon för att uppskatta att det äntligen fungerar
man vet ju aldrig om det försvinner igen eller så ^^
egentligen brukar jag alltid åka med bussen nu halv,
men idag orkar jag inte 
även om jag har sovit i 11 timmar?!
Ifs så sov jag inte bra alls, när jag väl hade vaknat halv 3 så kunde jag icke somna igen...
synd då, stackars lilla mig 
får ta igen det denna natt :) optimist javisst
Sitter här och lyssnar på reggae, äter frukost och dricker kaffe, vidrigt gott må du tro
Försöker fundera ut en plan på hur jag ska lägga upp allt jag måste göra så att jag hinner
och att jag orkar göra allt också, har en tendens av att vara lite lat ibland 

Hjälp nu blev ju kl ganska mycket, måste fixa mig och dra till bussen, Aarriiiibbbaa!!!

HAHHHA



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0