Godnatt


Är lite sådär lagom sliten idag efter 2 dygn av alkoholkonsumtion i högsta grad,
känner mig någelunda pigg nu ändå men smällen kommer väl strax
när man äntligen kommit hem, kopplat av och andats lite
...så BOM kommer Hussein och bombar min kropp
säkerligen
smällar man får ta

På tåget nyss kom jag på att idag får det bli en riktig mysig dag,
tänkte sova mestadels men resisterande tid tänkte jag ta en tur i duschen,
pigga upp kroppen lite.. fresh!
Kan behövas när man ser ut som ett 87årigt gammalt bananskal i hyn
och när man är lite sådär lagom ringrostig som en odödlig gammal volvo 240
vid sidan av ..Sjukt hur kroppen tar stryk av all skit man sysslar med

Men det är ruggigt kul! då är det ju bara att börja gissa om vad som väger tyngst

Att leva nyttigt, hälsosamt, tråkigt & äventyrslöst
eller att leva onyttigt, kul, galet, farligt & spontant
tufft val ....inte

party like a rockstar

Håll i hatten Greta, det blåser ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0