Keep on rolling baby

Grattis mig och amanda!

Idag fick vi reda på att vi vann projektet i skolan, man skulle utforma en ny tvål och sälja in sig i klassen genom att redogöra sin säljplan och hela fadderuttan.. Är helt ärligt inte helt förvånad att vi vann, vi var ganska apbra och hittade shyssta lösningar på vår stackars tvåljävel som vi slet och slängde med tills det vände och faktiskt började se ut som en tvål istället för en enda stor degklump som det först var.. fixade lite shysst beboning på dessa och VIIPPSSS så vinner man, pease a cake! Vinsten var väl inte sådär värst big deal, godis ...tror andra i klassen skulle uppskattat det mer, synade några mördarblickar och det var just då jag insåg att det var kul att vi vann för att alla andra blev så sjukt sura, haha, skadeglädjen ..den enda sanna glädjen.. Eller? :D  (btw,  tvål? wtf? varför?)




Idag fyller även morsan år och dom har bröllopsdag, två flugor i en smäll eller vad säger man, vilka fan lyckas hålla ihop i 20 långa år om inte dom? gratulerar!

På lördag fyller Amanda fan år också och jag har inte köpt något till henne än, får se vad det blir
någonting ska man väl lyckas koka ihop ;) Sedan bär det väl av att fixa dricka osv till lördagspartajet,
lachtigt! Var man ska tillbringa kvällen är en annan femma som någon inte riktigt fått hint om än men den skiten ordnar sig väl också ..  hoppas jag.  Men mer om helgens godsaker längre fram,

nu blir det sova, ska upp till doktorn imorgon, bara det är ju ett äventyr i sig och som jag skulle kunna skriva en massa om också men tror jag hoppar det för denna gång, inte nog med att ögonen går i kors snart, så vill man ju inte erkänna allt här i livet, hur kul vore det liksom?!

zZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzZZzz.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0