senil

Nu är man hemma och självklart väntade jag på den där lektionen helt i onödan, inte fick jag mitt pris idag heller. börjar vänja mig, hon har varit senil i en vecka nu. Får se om alla hästar är hemma tills på måndag :D spelar egentligen ingen större roll att jag inte fått den än, sen när hon skyller på konjak också blir det lite extra roligt. Det är lugnt Agneta, jag kan bjuda på att du har en trevlig stund med konjaken och glömmer mitt lilla pris :D helt klart ;)

Känner mig uttråkad... Men det ser ut som stryk här hemma så nu kan jag lika gärna sysselsätta mig med att städa, dammsuga och allt det mysiga därtill, tillsvidare.. så får jag hitta på något roligt lite senare :) hoj oj va skoj!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0