skolan

Sitter i skolan och slappar i datorsalen, tiden kan knappast gå långsammare känns det som. Så tråkigt.. Vill göra något kul idag känner jag, men vad finns det för roligt att göra när det är så mörkt och kyligt ute?.. dötrist! Alla snackar om att det är så mysigt att ligga hemma och kolla på film och mysa på vintern.. Visst, någon dag eller två kanske men det är ju förfan kallt i flera månader! Hur kan man orka ligga hemma och mysa så mycket? Det går bara inte. Längtan efter sommaren är galen, det pirrar ju nästan i kroppen när jag bara tänker på det..

Får helt enkelt klura på detta resten av skoldagen och förhoppningsvis har jag en plan när jag kommit hem :)
Väntar på att nästa lektion ska börja, ska äntligen få mitt pris idag.
Inte helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0