sometimes love knocks you down

Godmorgon :D Ledig idag!! tusan vad skönt det var att sova ut lite, ska dock jobba idag men börjar 17 så har strötid nu på dagen.. Igår kom elin förbi försäljningen och kollade läget, efter det stressade vi med alla saker hem till amanda, dumpade dom där sen sprang vi hem till mig och hämtade öl, sen rushen hem till henne för att hinna se desperate housewifes, hann precis :D Lite kär i det programmet tror jag, haha.
Det var trevligt värre iaf, satt och snackade lite skit, drack lite öl..

Började röra mig hemåt strax efter 1..  Var fan skitskönt o. gå hem, gillar att vara ute på kvällarna det är så harmoniskt på något sätt.. Såg bara någon enstaka kotte vara ute, som btw såg livrädd ut, flög fram genom vägarna med stora snabba steg. Själv tog jag det lugnt.. kolsvart ute men jag känner mig aldrig rädd när jag ska gå någonstans på nätterna... It's all good



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0