I don't wanna dream about things that never were

Lite verklighet.
I fredags kom amanda, niclas & jimmy hem till mig o drack lite bärsa o spelade kort osv, började med att spela tecken och det var jag inte helt inne på, jag och Amanda var ett team och vi loosade rätt rejält, inte så konstigt kanske när man sitter bakåtlutad i fotöljen och är i sin egna lilla värld :D Och dessutom, dålig förlorare som jag är blev jag lite småförbannad och slog till jimmy varje gång dom vann omgången, hoppas han fick blåmärken :D Haha Amanda har heller inget tålamod så hon tog tillslut alla kort och slängde dom åt helvete.

Lika bra för efter det körde vi hold'em och det är jag bättre på :D Bluffa rätt mycket, förlorade lite, vann lite i början. Sen var det bara all in även om jag hade skitkort men inte fan förlorar man för det :)
Niclas var en riktig chicken o la sig alltid innan korten ens lagts upp, tråkig var han men någon måste ju få vara det också! hihi

Emellan spelen fick jag höra att stackars bror pimplat massa rom, spydde o hade sig och deckade vid 11. Captain Morgan - han rekomenderar! bra skit haha

Igår drog vi till syrran o skulle bada o basta men inte fan blev det så utan vi glodde på film osv ist när vi kom dit, drog hem strax efter 1? Stog o snacka lite skit i kungsängen till 2 tiden, var helt borta i drömmarnas värld så drog sen hem och filosoferade. Får mina stunder när jag skärmar av världen för att tänka, det är som min egen rehablitering and i need it to keep on svimming

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Gud

Att niklas var en chicken är ju inget nytt!



Mvh

2009-11-29 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0