Ondagsmys

Idag har jag gått runt i skolan och varit en zombie. Efter 2 atarax, i brist på annat, klarade jag av buss och tågresan imorse, efter 2 till vart skoldagen till en otroligt lång tupplur, som en levande död gick jag runt och väntade på att dagen skulle ta slut. Vid 1 tiden kom jag hem och somnade, vaknade kl 6 och var fortfarande trött så har hällt i mig kaffe så nu börjar jag känna mig neutralare. Har även hjälpt rikard att bygga i köket och städat lite... Nu väntas en tripp till Amanda tror jag, sy min jacka och sen hem och plugga lite

Jag vann omröstningen idag också för bästa tips på gymnamn så på måndag ska jag få ett pris av min lärare, får se vad det blir för trevligt :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0