update

Fredags, lördags - jobbjobbjobb! skönt faktiskt

Igår - Amanda m.fl tog svininflensa vaccinet igår i skolan, självklart ligger hon hemma idag och mår piss! har inte vart i skolan än så jag vet inte om det är fler som är hemma idag men det skulle jag tippa på, jävla skit lurendrejeri det där!! Glad att jag avstod.

Eftersom att jag har fått höra att jag inte är lika spontan längre som jag alltid annars har varit så drog jag, jimmy & amanda en spontan trip till donken igår, äckligt gott och äckligt mätt vart jag! Måste lära mig att sluta äta när jag känner mig mätt, haha

Chockerande nog så fick jag faktiskt en positiv överraskning igår. Har varit rätt orolig för psykologin eftersom att jag inte varit på någon lektion på flera veckor men när jag fick tillbaka mitt arbete igår hade jag fått MVG-
Helt ok för att ha gjort den stressad som fan någon timma innan deadline :)

Inte nog med det så ska jag jobba imorgon, längtar faktiskt konstigt nog. Skönt o jobba! skönt att tänka på lite annat..

Igårkväll/ natt innan jag kom hem, kom jag & jimmy också fram till att det vore nice o hitta på något kul, spontan som jag faktiskt är egentligen! Så vi drog till med en idé om att dra på bio men eftersom att jag inte kan hitta på något idag (det är ju helkväll framför tvn på tisdagar :D) så får det bli på torsdag :)


Helgen bjuder nog på utgång med mina käraste! mys


PS: Får inte glömma att gå till min lärare idag och hämta mitt pris som jag skulle fått igår! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0