Påtagligt...

Vilket jävla kaos, nätterna blir längre och dagarna likaså när jag tänker efter eftersom jag knappt sover något... Det har varit ytterst påtagligt de senaste veckorna men igår släppte all ångest och alla ´måsten´ jag var faktiskt glad och OM jag längtat efter det!
Tack till Elin som kom och räddade mig från jobbet och sen jimmy som kom efter jobbet och gjorde mig glad hela kvällen. <3

PS: Poor baby Amanda som lyckas fucka upp nätterna när sprit är inblandat och varsågod för att du fick sova bredvid min rumpa din fulla jävel. Är du Bakis? - Syyyynd! :D Ds.

Trött däremot? Vem faaan var det som inte fick sova? jo...

- HUNDEN, KATTEN, FRIDA!!!!!


(jag säger bara: - TACK SOM FAAN!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0