.

Lite uttråkad så skriver lite bara..

Idag har jag sovit mestadels, bakis som man var med en huvudvärk och ett illamående som heter duga. Tog tillslut tag i mig själv och åkte till jakan o mötte manda, fikade och solade o min fläkt fungerade inte i vanlig ordning så låg och svettades som en idiot, kom väl hem runt 19tiden och käkade middag. Hamnade sedan hos yster o myste med lillen lite och nu ligger hunden o myser med mig i soffan.. Funderar på o kidnappa med mig 'na hem så jag får sovsällskap inatt<3 the love of my life :D.

Nåvääl, imorgonbitti ska jag först förbi jakan och sedan bär det av in till city, ska förbi east street tattoo och försöka hitta någon studentpresent till käraste Elin som tar studenten snart.. Blir väl o besöka en körkortsmottagning också, om jag väl hittar dit :P Väl hemma sedan blir man inte slapp utan har planerat in promenad med en vän senare på kvällen. Blir nog en rätt skön dag om allt går som planerat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0